פרסום דירה למכירה – כל האפשרויות

פרסום דירות למגורים המיועדות למכירה, מהווה את אחד מהשלבים המרכזיים ביותר בכל תהליך מכירה, והוא מתאפשר באמצעות אפיקי מדיה שונים באמצעותם תוכלו לחשוף את הדירה בפני רוכשים פוטנציאליים. על מנת להפוך את הפרסום לאפקטיבי יותר, ריכזנו עבורכם מספר טיפים לפרסום דירה למכירה וזאת לצד מידע כללי על אפשרויות הפרסום העומדות לרשותכם.

מהן האפשרויות לפרסום דירות למכירה?

כאשר מדברים על אפשרויות לפרסום דירות למכירה, מדברים בעיקר על לוחות נדל"ן מקוונים העומדים לרשותכם במרחבי רשת האינטרנט. עד לכניסתה של רשת האינטרנט אל תוך חיינו, נהוג היה לפרסם דירה למכירה בלוחות נדל"ן מודפסים אשר פורסמו בעיתונים הארציים ובעיתונות המקומית באזור בו ממוקמת הדירה.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של אפשרויות לפרסום דירות למכירה הכולל בין היתר:

  1. לוחות נדל"ן מקוונים – לוחות אלו מאפשרים לכם (ברוב המקרים) לפרסם את דירתכם המיועדת למכירה ללא עלות כספית.
  2. פרסום באפליקציות ייעודיות – לצד לוחות הנדל"ן המקוונים, תוכלו ליהנות מאפשרויות פרסום דיגיטליות נוספות כגון: אפליקציות ייעודיות למכירת נכסים, קבוצות ייעודיות ברשתות החברתיות,
  3. פרסום בעיתונות הארצית/מקומית – לוחות הנדל"ן בעיתונות המקומית/ארצית אומנם כמעט ולא קיימים כיום, אך עדיין עומדת לרשותכם האפשרות לפרסום מודעת מכירה במדורי צרכנות ונדל"ן בעיתונות המקומית או הארצית.
  4. פרסום באמצעות שלטי מכירה – הצבת שלט "למכירה" על מרפסת ביתכם ו/או בכל חלון הפונה לרחוב, הוא אמצעי פרסום נוסף.
  5. פרסום באמצעות מודעות נייר – ניתן לפרסם דירה למכירה באמצעות דף נייר בו אתם מציינים את הפרטים הכללים אודות הנכס ואת מספר הטלפון. את דפי הנייר ניתן לתלות על גבי עמודי תאורה וכדומה המצויים בנקודות מפגש בהן מתקהלים מספר גדול של אנשים לאורך היום כגון: בצמוד לדוכני פיס, בצמוד למרפאות קופות החולים, בצמוד לסניפי דואר וכדומה.

פרסום ממוקד לקהלי היעד הרלוונטיים

פרסום אפקטיבי הוא בראש ובראשונה פרסום הפונה באופן ישיר לקהלי היעד הרלוונטיים, והדבר תקף גם בבואכם לפרסם דירה למכירה. לפיכך, אנו ממליצים לכם לאפיין את קהל היעד העתיד לגלות עניין בדירה אותה אתם מפרסמים ולמצוא את הדרך הפרסומית היעילה ביותר באמצעותה תוכלו לחשוף את דירתכם בקרב קהלי היעד הרלוונטיים.

אפיון קהלי היעד נעשה ברוב המקרים בהתאם לסוג הדירה אותה אתם מעוניינים למכור, גודלה ומיקומה. בין יתר האפשרויות לפילוח קהלי היעד תוכלו למצוא:

  • משקיעי נדל"ן – סקטור זה מחפש אחר דירות בעלות תשואה גבוהה
  • משפחות משפרי דיור – סקטור זה מחפש אחר דירות משופצות וגדולות ברוב המקרים
  • משפחות צעירות – סקטור זה מחפש אחר דירות קטנות אך מרווחות המותאמות למשפחות צעירות המורכבות מזוג הורים + ילד אחד או שניים
  • רווקים – סקטור זה מחפש אחר דירות קטנות המיועדות למגורי יחיד ברוב המקרים

לאחר שאפיינתם את קהל היעד הרלוונטי עבורכם בהתאם לסוג הנכס אותו אתם מעוניינים למכור, אנו ממליצים לכם לנסח מודעות פרסום הפונות לאותו קהל.

מה חשוב לכלול במודעת הפרסום ?

כל מודעת פרסום של דירה למכירה בלוחות הנדלן המקוונים, חייבת לכלול מספר פרטים מרכזיים כגון: מיקום הנכס, תיאור כללי של הנכס, תמונות הנכס, מחיר הנכס ופרטי התקשרות עימכם. בנוגע להשארת פרטי התקשרות בגוף המודעה, אנו ממליצים לכם לצרף 2 מספרי טלפון בהם תהיו זמינים לאורך תקופת פרסום הדירה, וזאת בנוסף, להשארת דוא"ל ליצירת קשר עימכם. במידה ובחרתם לפרסם את הדירה באמצעות לוחות נדל"ן מקוונים, אנו ממליצים לכם לעשות זאת בכל לוח נדל"ן אפשרי הקיים במרחבי הרשת, וזאת על מנת לחשוף את דירתכם לכמה שיותר רוכשים פוטנציאליים. כיום, רוב לוחות הנדל"ן המקוונים, מאפשרים לכם לפרסם את דירתכם ללא עלות כספית לפרק זמן כזה או אחר, אך גם במקרים בהם הפרסום כרוך בתשלום כזה או אחר, אנו ממליצים לכם שלא לחסוך. בהתאם לרמת ההיענות של המודעה, אנו ממליצים לכם לעדכן את מודעת הפרסום מעת לעת.

צילום תמונות נכס

מודעות מכירה המשלבות בתוכן תמונות מהנכס, זוכות להיענות גבוהה יותר ממודעות נטולות תמונות, ולכן קיימת חשיבות רבה לצילום מקצועי ככל הניתן של תמונות מתוך הנכס. במסגרת הכנת מודעות הפרסום שלכם, אנו ממליצים לכם לקיים יום צילום בנכס במסגרתו חשוב לשמור על סביבת מגורים נקייה, לצלם את הנכס מכל זווית מחמיאה, לצלם את הנכס גם בשעות אור יום וגם בשעות החשיכה כאשר הדירה מוארת, לצלם את הנוף הנשקף משטח הדירה (במידה והנוף פוטוגני…) ולהפקיד על צילום המדגיש כל אלמנט דירתי היכול לגרום להתעניינות גבוהה בקרב קהלי היעד הרלוונטיים לכם.