דירות למכירה בבת ים

הממשלה התחלפה עם הבטחות רבות ליצירת שוויון וצדק חברתי, אך ככל שהימים עוברים, הצדק החברתי מתרחק, והמרוץ לרכישת דירה הופך לקשה מתמיד. רבות מדובר בכלי התקשורת, ובשיחות סלוניות על הקשיים אשר מכשלים אנשים צעירים ומבוגרים כאחד לרכוש לעצמם דירה ובצדק.

 בעידן הנוכחי לרכוש דירה היא משימה קשה אך אפשרית, כל עוד אתם מבצעים את פעולות החיפוש והרכישה כראוי. דירה היא לא רק נכס עבורכם , דירה עתידה להיות נכס מניב בטווח הארוך וזאת בשל התייקרות הנדל"ן המוכיח עצמו.

 אם גם אתם מחפשים דירות למכירה בבת ים, זה הזמן ללמוד כיצד מבצעים את פעילות החיפוש והרכישה כראוי.

 מדוע לרכוש נכס בבת ים

עלות הדירות במרכז הארץ היא בלתי נתפסת עבור אותה אוכלוסייה המשתכרת משכר ממוצע במשק. רבים חולמים על דירה בגוש דן, ובעיקר בעיר המרכזית והתוססת ביותר – תל אביב, אך האם כל אדם יכול להרשות לעצמו (או האם בכלל עומדת האפשרות לכל אדם), לגייס הון לרכישת דירה בעיר תל אביב? לא בטוח.

 אם גם אתם חולמים על דירה במרכז הארץ, והעיר תל אביב לא באה בחשבון מההיבט הכלכלי, הינכם יכולים בהחלט לקחת בחשבון את העיר בת ים. לעיר בת ים ישנם יתרונות רבים, הן בשל העובדה כי בת ים ממוקמת מספר דקות נסיעה מהעיר תל אביב והן בשל העובדה כי בת ים מצליחה להציע לזוגות רבים הצעה אידיאלית להשיג לעצמם קורת גג.

 אם כך נשאלת השאלה כיצד נכון להתחיל בחיפוש מקצועי ונכון אחד דירת חלומותיכם בעיר בת ים? התשובה לכך פשוטה והיא מאפשרת לכם להיעזר במתווכי דירות, או לחילופין לבצע את החיפוש באופן עצמאי.

 מציאת נכס באופן עצמאי

חיפוש עצמאי היא השיטה השכיחה ביותר למציאת נכס. בבואכם למצוא את מבוקשכם, עליכם לפתוח את מדור "דירות יד 2 " בעיתונות המסורתית ובאתרים מגוונים ברחבי הרשת האינטרנטית ולקרוא מודעות לרוחבם ואורכם. את הסינון הראשוני תבצעו בשיחות טלפוניות עם בעלי הדירות ותשאלו את השאלות אותן הכנתם מראש, בהתאם לצרכים שלכם לרבות: גודל הדירה, מספר החדרים, גיל הבניין, מצב הדירה, קירבה לגני ילדים ומרכזים מסחריים ועוד.

 אין ספק כי אלצו לכתת רגליים ולראות נכסים במו עיניכם, משום שנכסים לא רוכשים בשיחה טלפונית.

היתרון שקיים בחיפוש נכס עצמאי – אין אתם צרכים לשלם עמלת תיווך לבעל מקצוע ואתם עתידים לחסוך אלפי שקלים.

החיסרון שקיים בחיפוש נכס עצמאי – אין אתם נחשפים לכלל הדירות שנמצאות בבעלות משרדי תיווך בלבד

 מציאת נכס באמצעות מתווך

אופציה נוספת למציאת נכס היא דרך משרדי תיווך, דהיינו באמצעות בעל מקצוע מיומן אשר באמתחתו קיימות דירות רבות בבלעדיות. האופציה של מציאת נכס באמצעות מתווך היא ראויה ונכונה, משום שכך אתם נחשפים לנכסים רבים המתאימים לכם באופן אישי. הגעה למשרד תיווך היום, תחסוך מכם כיתות רגליים בעתיד, משום שאתם תגדירו למתווך את הנתונים הנקודתיים בנכס אותו אתם מחפשים. את הדירות אותן יציג לכם המתווך, הוא יתאים לקריטריונים שהגדרתם.

שרות זה של מתווכי הדירות אינו מוענק לשם שמיים, ועבורו תאלצו לשלם סכום שיוגדר מראש (על פי רוב יהיו אלו אחוזים מערך הדירה אותה תרכשו). על כן עליכם להחליט האם אתם מעדיפים לכתת רגליים, או שבעל מקצוע יבצע עבורכם את העבודה תמורת סכום שתקבעו מראש.

 בכל דרך בה תבחרו, תשתדלו לבחון את הדירה על כל מרכיביה, כי חיסכון היום יכול לעלות לכם ביוקר בעתיד, הזמינו בעלי מקצוע לבדיקת התשתיות ועוד.