צליל עסקי

כל חברה, קטנה כגדולה, צריכה שירותי ביזנס פון המיועד ספציפית למתן שירות ללקוחות המתקשרים. ביזנס פון המייחד צליל עסקי שעוצב במיוחד עבור הלקוחות הינו כלי שיווקי רב עוצמה, שביכולתו למנף את החברה ולעשות צעד משמעותי במיתוגה. צליל עסקי שנבנה על ידי חברה מקצועית לקריינות עובד כמו לוגו – סמליל המרכז אל תוכו מספר רב של מסרים ומעביר ללקוח המאזין חוויה צרכנית כוללת ועשירה.

בזמן ההמתנה, יכול הלקוח לקבל מידע חשוב אודות השירות או המוצר בפרט, או לחילופין מידע כללי על החברה. יצירת קשר עם ביזנס פון בו קיים צליל עסקי מעניקה ללקוח בטחון בצליל הקבוע ובכך שתמיד יהיה מענה בצידו השני של הקו. צליל עסקי יכול לשפר פלאים את רמת השירות הניתנת על ידי החברה, על ידי העברת מידע אינפורמטיבי חשוב, מידע שיווקי והצעות מעניינות או נתונים ספציפיים על צרכי הלקוח, שיחסכו לו טרחה רבה וטרטור מיותר.

חברות גדולות כבר השכילו לעשות שימוש וליצור צליל עסקי ואולם דווקא חברות קטנות ייהנו לא פחות מייחוד ביזנס פון לפניות של לקוחות עסקיים ופרטיים המעוניינים לקבל מידע רלוונטי ושירות מקיף ואיכותי. איכותו של צליל עסקי הוכחה זה מכבר, מעצם היותו רפטטיבי, במידה והוא מושר, ואו אז הוא מהווה חלק משמעותי בתהליך המיתוג של החברה מאחר והוא מעניק לה אופי ואישיות ויוצר קשר אישי עם הלקוח עוד בטרם הלקוח קיבל מענה אנושי ראשוני.

מטרה נוספת המושגת באמצעות יצירת צליל עסקי היא 'שבירת הקרח' עם הלקוח, הממתין בצידו השני של הקו ואינו יודע מי הוא זה אשר יענה לו. ביזנס פון ובו צליל עסקי מעניק ללקוח תחושה אנושית ונינוחה יחסית לקו קטוע בו אין כל רמז על אופיה של החברה.