כל עסק בעל נוכחות עסקית משמעותית בוחר את אפיקי השיווק היעילים ביותר עבורו. בעידן בו השיווק מתקיים במגוון רחב של אופנים ובאפיקים רבים, כל חברה צריכה לבחור את אפיק הפרסום המועדף עליה והאפקטיבי ביותר עבורה. חברות גדולות וכלכליות כבר השכילו לשכור את שירותיו של קריין רדיופוני ליצירת ג'ינגל מקורי וייחודי, בעוד שמדי יום מצטרפות עוד ועוד חברות מתוך הבנה כי ג'ינגל עסקי הינו כלי שיווקי רב עוצמה.

למעשה, ג'ינגל עסקי המבוצע על ידי קריין מקצועי פועל כמו לוגו, תוך שהוא מרכז לתוכו ערכים ועקרונות רבים של החברה ומעבירם במסר קצר, חד, מתומצת וברור. זהו כוחו של ג'ינגל עסקי מקצועי שנכתב, הולחן ובוצע על ידי חברת קריינות מקצועית המנוסה בתחום ומכירה מגוון רחב של אפשרויות ביצוע. כמו כן, ג'ינגל עסקי איכותי הוא כזה המתבסס על שקלול נתונים של אפיון המוצר, קהל היעד לו הוא משווק, מטרות הפרסום ועוד.

אפיון מדויק של ג'ינגל עסקי מבטיח פנייה נכונה אל הקהל הרלוונטי, תוך בנייה נכונה של אופי המסר, יציקת המלל המתאים, הלחנה ברמה גבוהה, וביצוע של הג'ינגל על ידי קריין מקצועי ומנוסה, בעל קול רדיופוני. כמובן, חברה בעלת פאנל רחב יותר תוכל להציע מגוון גדול יותר של אנשי מקצוע, בין אם מדובר בקופירייטרים, מלחינים, כותבים או עורכים – ככל שלחברה יש יותר ניסיון ולה פאנל נרחב יותר של אנשי מקצוע, כך עולים הסיכויים שהג'ינגל יהיה מהרמות הגבוהות בארץ ובכלל.

חשוב מאוד לברר את המוניטין של חברה המציעה שירותי קריינות מקצועית, להתייעץ עם לקוחות שקיבלו ממנה שירות, לבדוק מה כלול במסגרת השירותים שהיא מציעה, להכיר את הביקורות הקיימות על כל חברה ולהתרשם מג'ינגלים שעשתה בעבר, טרם קבלת החלטה סופית בנוגע לחברה המתאימה ביותר.

הפוסט הזה סגור לתגובות כרגע.