שיפוץ דירות

שיפוץ דירות הוא עניין נפוץ ופופולארי במדינת ישראל, שבה רכישת דירה חדשה, הופכת להיות פנטזיה שלא ניתן לממש אותה, עבור יותר ויותר אנשים, ולכן יש היום לא מעט אנשים שמעדיפים לשפץ את הדירה שבה הם גרים ולהפוך אותה לדירת חלומותיהם, בעזרת חברה שמבצעת פרויקטים של שיפוץ דירות.

 

שיפוץ דירות יכולים להיות לו אספקטים שונים, יש כאלו שיחליטו על שיפוץ דירה קוסמטי בלבד, שיכלול בתוכו רק צביעת קירות והדבקה של מדבקות קיר, ויש כאלו שיחליטו על שיפוץ דירה רציני שיכלול בתוכו החלפת צנרת ישנה , החלפת מרצפות, החלפת תשתית החשמל ועוד.

 

גם הסיבות לעריכת שיפוץ דירות יכולות להיות שונות ומגוונות יש מי שישפץ את דירתו לאחר שנולד תינוק חדש ויש צורך לבנות עבורו חדר חדש, או במקרה ההפוך הגוזלים גדלו ויצאו מן הבית וכעת ההורים רוצים לשנות את חלוקת החדרים בבית לאחר שילדיהם עזבו את הבית.

 

לאחר שאנו יודעים איזה סוג שיפוץ אנו צריכים , עלינו לבדוק היטב מיהם בעלי המקצוע שאנו צריכים, האם אנו זקוקים רק לשיפוצניק שיבצע עבורנו צביעה של קירות הבית, או שאולי יש צורך גם ברצף או אינסטלאטור שיבצעו עבודות ריצוף ואינסטלציה.

 

כמובן שאסור לשכוח שהפרמטר הראשון שמשפיע על השיפוץ הוא הפרמטר של התקציב , שיפוץ הדירה ייקבע בהתאם לתקציב, מי שתקציבו מועט אינו יכול לתכנן שיפוץ דירה גרנדיוזי ונרחב, ומי שתקציבו פתוח ואין לו בעיה כספית יכול להרשות לעצמו שיפוץ דירה ללא מגבלות כספיות.

 

שיפוץ דירות- מידע נוסף שחשוב לדעת

 

• בישראל של המאה ה-21 שבה אין כמעט קרקע לבניה, ומחירי הדירות החדשות מרקיעים שחקים, יש יותר ויותר זוגות ו/או משפחות שמעדיפים לשפץ את הדירות שבהן הם גרים, ולהפוך אותן לדירות משודרגות ולא לרכוש דירות חדשות במחירים בלתי אפשריים.

• שיפוץ דירות דורש מאתנו לא להיות מהירים ופזיזים בכל הקשור לבחירת בעלי המקצוע הנדרשים, לפני בחירת בעלי מקצוע, עלינו לבצע סקר שוק, לבדוק מהו הנסיון והוותק המקצועי של בעל המקצוע שהגיע אלינו, מהן ההמלצות שיש עליו, והאם הוא מנוסה בביצוע פרויקט כמו זה שאנו רוצים שהוא יבצע.

 

אז אם אתם מתכננים בחופשת הפסח, הבאה לבצע שיפוץ דירה, זכרו לבצע את השיפוץ בחוכמה וביעילות, כך שבסופו של דבר הדירה המשופצת תהיה דומה לדירה שחלמתם עליה.