יתרונות השימוש בשירותי תיווך

לא סתם אנשים מחליטים להיעזר בשירותיו של המתווך כאשר הם מחליטים לרכוש דירה או למכור דירה, הם עושים זאת לא רק כי הם מעונינים לחסוך זמן ולחסוך התרוצצויות בדירות שכלל אינן מתאימות להן, יש סיבות נוספות שבגללן כדאי ומומלץ להיעזר בשירותיו של המתווך.

אז מהם בעצם יתרונות השימוש בשירותי תיווך ?

  • מתווך מונע את האפשרות שהעסקה תהיה עסקה לא כשרה, או שאחד הצדדים יבצע בעסקה מהלך לא תקין המנוגד לחוק.
  • מתווך מקצר את משך תהליך יישום העסקה, אדם שמנסה למכור את הדירה שלו ללא מתווך יאלץ להמתין כמה חודשים טובים ואפילו שנה, ובזמן זה עלולים להתרחש שנויים כלכליים שישפיעו על ערך הנכס, ואילו כאשר יש מתווך המוציא לפועל את העסקה סביר שהעסקה תצא לפועל תוך זמן קצר.
  • מתווך יודע להציג טוב יותר את הנכס בפני הרוכש  הפוטנציאלי , המתווך יודע לומר את המלים הנכונות ולהציג את הנכס כראוי ללא גמגומים , וללא טעויות , המתווך יפאר את הנכס ויספר על יתרונותיו וימעיט לספר על חולשותיו של הנכס.
  • מתווך נדל"ן טוב ומקצועי  ידע  לספק לשני הצדדים בעסקה את כל המידע המשפטי הקשור בעסקה, הוא גם ידע לקשר אותם לאנשי המקצוע הנדרשים לעסקה כמו עו"ד, שמאי מקרקעין ועוד.
  • דירה שניתנת למכירה ע"י מתווך בשיטת הבלעדיות יש לה סיכויים להמכר מהר יותר משום שהמתווך יכול לייעל את המכירה ולזרז אותה. הסכם הבלעדיות בין הלקוח והמתווך מאפשר למתווך להשקיע כספים לשם פרסום ושיווק הדירה מבלי שהמתווך שמישהו יתחרה בו, ומבלי שהמתווך יחשוש שמתווך אחר יצליח בסופו של דבר למכור את אותה דירה.

אז מי מכם שרוצה לסיים את תהליך מכירת הדירה שלו במהירות ורוצה להעזר באיש מקצוע רציני ומקצועי שיש לו את כל המידע הדרוש לשם מכירת דירה במהירות, אזי כדאי לו לחפש מתווך נדל"ן מקצועי ומיומן שיודע לבצע את עבודת התיווך כראוי ויש לו כבר הוכחות רבות והצלחות רבות של מכירת דירות .

כתיבת תגובה