פרטים חשובים שכדאי לדעת בנושא הובלת תכולת דירה

אחרי שביררתם בקרב  הרבה אנשי תיווך ולאחר בדיקת עשרות דירות, מצאתם לבסוף את דירת החלומות. אולם זהו בעצם השלב הראשון. השלב השני הממתין למוצאי הדירה מאחורי הדלת הוא העברת הבית. ישנם אנשים שחושבים שהם יהיו מסוגלים להיערך ללא עזרה עם העברת החפצים, קצת מאמץ וקבלת עזרה מחברים  ועניין זה נהיה מאחוריהם. אבל כל אחד שהתנסה בזאת יכול לראות כי העברת דירת מגורים לא עסק קל, זהו עסק לאנשים בעלי ניסיון.

אם כן, בזמן שהתקבלה ההכרעה החשובה להשתמש בשרותי הובלה , ניצבת השאלה – כיצד אפשר לבחור את חברת הובלות אמינה. או במילים אחרות, איך נצליח לדעת מי הם בעלי הנסיון ואיפה קיימת החברה שניתן לסמוך עליה, וכן שהיא עומדת בדיבורה וברשותה צוות מיומן וגם מוצלח.

התשובה היא פשוטה – על הכל תוכלו לדעת בתנאי שאתם עורכים חיפוש יסודי.

ראשית בודקים דרך האינטרנט כיצד ממליצים לכם הקליינטים בעניין חברת ההובלות. אילו פרטים  הם יודעים בנושא שירות ההובלה, האמינות המיומנות וגם המחיר.

בשלב השני יש צורך לבדוק מי הוא המנהל אשר עומד בראש חברת ההובלה. יתכן כי מדובר כאן בצמד אנשים מובילים עם רכב הובלה, או מדובר בחברת הובלת בתים מאורגנת שהיוקרה חשובה עבורה. חברה מקצועית תדאג למוניטין שלה ולכן היא תעניק ללקוחות את את השירות הכי טוב שיש. כדאי לדעת כי, זכותכם חוץ מזה לבקש שמות שיביאו לכם אינפורמציה, ודרכם תהיו יכולים לדלות את המידע שחיפשתם.

אם ברשותכם קיימים רהיטים מיוחדים שאין את האפשרות לפרק או להוציא דרך הדלת חשוב לשים לב לכמה עניינים חשובים. ראשית, יש לבדוק האם החברה המובילה כן מוכנה להובלה מסוג זה. האם קיים אצלה מנוף שיכול לאפשר להוריד חפצים אלו מבעד לחלון. דבר שני, תבדקו האם יש בביתכם חלון שיאפשר את השימוש בכזה מנוף.

לאחר שכבר דיברתם עם כמה חברות להובלה רלוונטיות איזה מחיר הם מציעים לכם, הינכם תוכלו להתמקח על המחיר. אצל חברות אלה העמידה על המחיר הינה מקובלת לחלוטין ויכולה להביא לכיווץ בסכום. צריך לדעת שהצעת המחיר שהחברה מציעה לכם בנויה בהתאם לכמה מאפיינים ספייציפים כמו: קומת קרקע, מה דרכי הגישה, כמות ארגזים וכד'.

מהסיבה הזו מומלץ ביותר לערוך חוזה על הכתב בשיתוף עם חברת ההובלות. בהסכם יהיה רשום העלות, פרטי התחייבויותיה של חברת ההובלות, בנוסף ביטוח על החפצים וכל שאר הנושאים הטכניים כמו למשל: באיזה יום שעת ההובלה. באופן זה, כשהפרטים רשומים, אתם תהיו מכוסים בהחלט.

לאחר שכל העניינים סוכמו מראש, אתם עומדים טרם החלק החשוב הבא שהוא – שלב האריזה.

ראשית עליכם להחליט האם אתם בכוחות עצמיכם תארזו את החפצים שלכם או אולי תשתמשו בשרותי אריזה של חברת ההובלה. צריך להתחשב בעובדה שהשרות הזה של  אריזת החפצים, הוא מחייב בתוספת תשלום, אבל אולי עבור מומחיות באריזה וגם חיסכון בזמן, יהיה לכם משתלם. כאשר החלטתם לארוז את החפצים בכוחות עצמיכם, צריך שתדאגו לציוד של אריזה מתאים.

חברה של הובלה רצינית, ביכולתה להעניק לאנשים מבחר של יריעות, פלסטיק בועות המגן על החפצים וקרטונים במבחר גדלים ללא הוספת כסף. כמו כן, חשוב לבקש זאת בזמן קביעת המחיר.

כאשר אתם פונים לפעולת אריזת החפצים דבר חשוב שכדאי לכולנו לשים לב להמלצות הבאות:

• כדאי לארוז את התכולה של  כל ארון בנפרד, וכדאי לסמן על כל קרטון את שם הארון ובמספר. באופן זה ילך לכם בקלות לפרק כל ארגז למקומו בדירה החדשה אותה שכרנו.

• אנו ממליצים מאוד לרשום טבלה מסודרת של שמות המקומות בבית, מספר ארגז ומה הוא מכיל. באופן זה תצליחו להיות בטוחים שאכן הציוד שארזתם הגיע למקומו הנכון.

– כדאי גם כן לקחת בחשבון שזמן העברת הדירה זה בהחלט ההזדמנות להיפרד מדברים מיותרים ושאתם לא זקוקים להם. כאשר תתפטרו מהחפצים המיותרים אתם תוכלו לחסוך בזמן ואפילו תזכו לעוד מקום פנוי.

• כדאי לכם לשים לב לכך ששמיכות ומגבות מסוגלות להיעשות כעין סוג של חומר מגן על תכולה שבירה. קחו למשל – את סט הצלחות החגיגי שלכם אתם תוכלו לשים בתוך קפלי מגבות המטבח.

• חבילות שיש להם חפצים שבירים חשוב לרשום עליהם  "זהירות שביר", כך הארגזים יוכלו לקבל את אותה התשומת לב המגיעה להם.

וכעת לאחר שנתנו לקוראים אי אלו המלצות שאמורים להוביל אתכם להובלה בצורה הבטוחה, לא נותר לנו אלא לברך שיהיה לכם הרבה מאוד הצלחה וכמובן מזל טוב.

כתיבת תגובה